Maja Granath *

Alla inlägg under juni 2014

Av Maja Granath - 27 juni 2014 03:04

Det har hänt alldeles för mycket nu senaste tiden, livet har varit ett enda mörkt hål. Så liksom nu ger jag upp här, för en lång tid iallafall..  Men ni kommer inte stå alldeles utan någonting. Utan här under strax ska jag länka mina bästa åsiktsinlägg de senaste året/åren. 


- Mitt inlägg om favoritisering hittar ni HÄR  Kommer ihåg att när inlägget publicerades fick jag mer hat än någonsin av vuxna. Förstår inte riktigt varför.

 


-Ett argt inlägg om att vuxna ska respektera ungdomar o tonåringar mer, eftersom vi inte har det så jätte lätt. Vi är rätt många som liksom kämpar med livet samtidigt som vi försöker va normala tonåringar. Detta inlägg hittar ni HÄR


- Okej mitt mest älskade inlägg hittills. Fick hur mycket positiv feedback som helst. Det handlar om dagens samhälle, som jag hatade då och hatar nu. Det finns HÄR


Vill bara passa på o tacka alla som följt mig på denna långa resa från en liten fjutt som gick i 5an till en tjej som gått ut 8an på ny skola, ni bör ha applåder. Hatar att säga hejdå, så vi ses senare i livet här eller på stan, det vet ingen av oss ännu. Det kan bara ödet avgöra ;)

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Omröstning

Hur gammal är DU?
 10 - ->
 10-14
 15-19
 19-25
 25 +

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards