Maja Granath *

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja Granath - 28 februari 2013 18:07

Hjälp mig få upp statsiken idag, sista dagen i mars. Skulle betyda allt om jag fick upp den. Har haft värsta dagen på länge idag... Orkar inte riktigt med allting. Ska dra mig upp mot tonår om typ 4 minuter. Hänger där hela kvällen typ. Men skriver kanske sen. Hörs !

Av Maja Granath - 28 februari 2013 18:07

Hjälp mig få upp statsiken idag, sista dagen i mars. Skulle betyda allt om jag fick upp den. Har haft värsta dagen på länge idag... Orkar inte riktigt med allting. Ska dra mig upp mot tonår om typ 4 minuter. Hänger där hela kvällen typ. Men skriver kanske sen. Hörs !

Av Maja Granath - 28 februari 2013 07:16

Ligger i sängen orkar inte gå upp, har knappt sovit något i natt igen..

Idag ska jag träffa Amanda efter skolan sen ska jag på tonår så uppdatering kan ni inte räkna med. Vi hörs.

Av Maja Granath - 28 februari 2013 07:16

Ligger i sängen orkar inte gå upp, har knappt sovit något i natt igen..

Idag ska jag träffa Amanda efter skolan sen ska jag på tonår så uppdatering kan ni inte räkna med. Vi hörs.

Av Maja Granath - 27 februari 2013 21:33

Var hos mina älsklingar idag, och fuck vad jag saknar dem fortfarande. Var själv där och hade allt för mig själv, tänk er känslan.. Ah men det var fantastiskt och dem kommer ihåg mig. Vill tacka Maja för att jag fick ha stallet för mig själv och för en gångs skull må förbannat bra även i allt mörker som är omkring mig nu.

Skolan var rent utsagt förjävlig om någon undrade.? Förlåt för att jag inte skrivit något på länge, har inte haft orken , orkar knappt öppna ögonen på morgonen...

Oh fuck vi har idrott imorgon, måste packa. Nu blev inlägget ännu kortare än vad jag tänkte mig. Men vi hörs.

Av Maja Granath - 25 februari 2013 21:06

Ljuger om jag säger att denna dagen varit bra. Så nu vet ni det.

 


Fick träffa världens bästaste vän idag, gud vad jag har saknat henne under lovet.

Fick alla uppgifter och sånnt skit för kursen fram till vecka 11. Hade planerat att jobba hemma en stund idag, men klart som fan att jag glömmer väskan i skolan..


Är dö trött så ska sova om en stund men vi hörs ♥  

Omg, miss that and us.

Av Maja Granath - 24 februari 2013 20:47

Sitter hemma nu efter att ha åkt tåg massa timmar. Imorgon är det skolan som gäller sen ska jag iväg och träna Zumba med världens bästa Olivia ♥.Måste fixa naglarna, packa upp, packa skolsaker + zumba saker, och håret klart. Så vi hörs sen om jag orkar skriva innan jag sover. 

 

försöker sprida lite kärlek i allt mörker.

Av Maja Granath - 24 februari 2013 18:11

Sitter på världens trögaste tåg ärligt talat. Har lite mindre än en timme hem till Örebro. Eller ah en timme.

Igår kväll var vi hos min gudmor typ hela kvällen efter vi åkt slalom, och jag var trött så det var rätt trögt. Slalomen gick bra, men fick förbannat ont i knäna bara. Men kul var det.

Vet inte riktigt Vad jag ska skriva så vi hörs sen !

Ovido - Quiz & Flashcards