Maja Granath *

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja Granath - 27 mars 2013 20:02

Drar upp till stugan igen utan internet, så detta får bli mitt sista inlägg innan jag fyller 14. Hoppas ni får en underbar påsk verkligen. För jag ska försöka men jag hatar påsken mest av allt typ, nej men jag gillar det inte.

Bye bye, vi hörs efter påsk. Då jag är 1 år äldre.

Av Maja Granath - 27 mars 2013 20:00

Drar upp till stugan igen utan internet, så detta får bli mitt sista inlägg innan jag fyller 14. Hoppas ni får en underbar påsk verkligen. För jag ska försöka men jag hatar påsken mest av allt typ, nej men jag gillar det inte.

Bye bye, vi hörs efter påsk. Då jag är 1 år äldre.

Av Maja Granath - 27 mars 2013 16:28

Efter Romme i fredags så drog vi upp till Jämtland och min mormor. Och i stugan som ni säkert redan vet så har jag knappt internet, eller inte så pass mycket så jag kan lägga upp något inlägg. Men nu så är jag i Mormors hus i Krokom och hon har en dator, så varför inte skriva?


Fyller 14 på lördag, så alla andra är och handlar presenter till mig i Östersund så jag är ensam här med hundarna^^<

Har värsta huvudvärken så ska försöka mig på att sova en stund. vi hörs !

 

fett charmig bild. eller näee.

Av Maja Granath - 21 mars 2013 22:16

Är såååå sjukt trött nu, borde sova egentligen, men klart jag inte gör.^^ men imorgon ska jag till skolan runt typ 7:00, ja ni läste rätt klockan S J U på morgonen ska jag vara i skolan för att åka till Romme med bästa vännerna. Sjukt kul kommet det bli.

Idag vet jag inte riktigt hur många gånger jag brutit i hop. Har verkligen intr varit min dag precis. Men blev klar och redovisade matte steg 13 och spanska steg 9. Och i tisdags gjorde jag steg 14 i svenska, så nu är jag klar med svenskan och matten för sjuan.

Förlåt men måste sova nu, godnatt.

Av Maja Granath - 20 mars 2013 18:17

Sitter på 4an mot universitet nuuuuu och Olivia och jag ska dansa om sisådär 20 min. Kommer bli sjukt kul verkligen. Skolan var seg men helt okej. Hade typ hemkunskap och musik bara ^^

Men vi hörs !

Av Maja Granath - 19 mars 2013 22:18

Ridningen idag gick åt skogen, var länge sen jag kände mig så misslyckad. Nej fy det var blä; kunde typ inte rida.

Skolan gick helt okej och vet ni vad? Matte är feta kul när man fattar. Redovisade iallafall svenska 14 oxh blev godkänd. Så rätt nöjd är jag över det.

Har umgåtts en stund med Lollo under kvällen, vi sjöng och typ allt, kul vare.

Ska sova nu, eller ja lägga ner mobilen . Tack och hej. Förresten statistiken igår var grym taaaaaack, ni betyder allt. XOXO

Av Maja Granath - 18 mars 2013 22:52

Får bli ett kort inlägg idag. Dagen har varit helt kaos har ett flertal gånger bara velat typ bryta ihop, klarade skolan. Men nu i kväll gick det inte längre.

Men vi satsar på en bra dag imorgon. Får tillbaka mitt grammatik prov då, hoppas jag slipper omprov bara. Men hoppas på det bästa. Släpper allt en stund, sover oxh imorgon är det bra igen, hoppas och tror jag. Godnatt

Av Maja Granath - 17 mars 2013 23:02

Vaknade upp för tidigt imorse, och gjorde typ ingenting. Runt 1 så åkte jag in till Örebro och träffa Moa en stund, sen åkte jag och mamma och simma typ. Sen hem igen och uggla.

Mår fortfarande extremt dåligt, förstår inte riktigt hur jag kan le, men men det är väl en av alla frågor utan svar. Ska sova nu, skola imorgon igen. Jätte kul? Men nej, fy har massa att göra. Men på fredag blir det Romme med bästavännerna <3

Ovido - Quiz & Flashcards