Maja Granath *

Alla inlägg under januari 2013

Av Maja Granath - 29 januari 2013 07:19

My feets are hurting, and my heart is stolen. Skämtosido, men det första är faktiskt sant.

Jag har kramper i magen om någon ville veta, men teckenspråkslektionena går faktiskt bra: konstigt nog. Ska till frukosten om 10 min och jag har inte gått upp än opps..? Vi hörs !

Av Maja Granath - 29 januari 2013 07:19

My feets are hurting, and my heart is stolen. Skämtosido, men det första är faktiskt sant.

Jag har kramper i magen om någon ville veta, men teckenspråkslektionena går faktiskt bra: konstigt nog. Ska till frukosten om 10 min och jag har inte gått upp än opps..? Vi hörs !

Av Maja Granath - 27 januari 2013 09:50

Mår inte bra helt ännu, kommer nog inte göra det på rätt länge heller, tror jag. Men jag kan ju inte vara borta från bloggen för alltid typ.


Senare idag, eller rättare sagt om cirkus 3 timmar blir jag hämtad av Linnèa, och vi drar oss mot tågestationen.  För att sedan ta oss till Leksand helt ensamma (eller ja Özlem är med också), med ett byte i borlänge. Hur sjutton? 


Hoppas vi blir hämtade av vår fritidsledare, på tågstationen, för jag tänker inte gå upp till Västanvik(där vi ska vara). Detta inlägget blir bara konstigt.

 

Men nu vet ni om att jag åker bort idag, och får låna min brors surfplatta så jag kanske bloggar om jag orkar. 

Vi höres, Puss !

 

 

Av Maja Granath - 24 januari 2013 17:37

Hejhej

Amanda här

Jag äger

Hejdå      

Av Maja Granath - 23 januari 2013 23:28

Kvällen har varit helt förjävlig. Slutade med att jag fick gå ut ch prata me Lollo. Men inget mer om det.

Tänkte berätta att nu när jag mår såååå dåligt, så kommer jag inte blogga och ni mina vänner, jag kommer vara nere typ så ni vet men. Vi hörs när jag mår bättre

Av Maja Granath - 21 januari 2013 15:11

Blev ingen skola idag, eftersom jag inte mår jätte bra med min idiotiska mage..

Usch.. Men ska kanske träffa Lollo sen eftersom jag inte har speciellt ont i magen.

Av Maja Granath - 20 januari 2013 21:02

             

Av Maja Granath - 20 januari 2013 09:52

Igår kväll så fick vi en ny valp, eller ja farmor, farfar och jag. Men under tiden när farmor jobbar så bor hon hos mig, och så.

Under dagen ska vi åka iväg och köpa koppel och sånnt.

Självklart så bor Freja också här. Jag kan med glädje meddela att Freja och Wilda (nya valpen) kommer överens.

Ovido - Quiz & Flashcards