Maja Granath *

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maja Granath - 30 augusti 2013 08:05

Åh fredag idag, och första dagen i skolan för mig på denna vecka. Jag är hemma fortfarande, men bussen går om sisådär 20 minuter.

Idag har vi typ geocatching, vet inte hur det kommer gå. Säkert kaos. Efter skolan ska jag hämta min nya telefon, efter 1,5 år med min iPhone är de dags för nytt, vad får ni se sen ;)

Men hoppas ni får en underbar fredag,!

Av Maja Granath - 29 augusti 2013 22:10

Uppdateringen har varit säääämst på senaste tiden, men jag har varit hemma från skolan hela veckan. Har försökt tagit det lugnt, men det är inte alltid så lätt.

Hade stallet idag, det gick inte bra. Batman testar väldigt mycket idag fick jag inte in honom från hagen, stod i mer än 40 minuter men han dumma sig bara, så jag gav upp. Kände mig helt värdelös men efter att bytt några ord med Maja så blev allt bra igen :) tack Maja! <3

Imorgon ska jag till skolan och massa, men vi hörs imorgon, night!

~bilder jag inspireras av~

Av Maja Granath - 27 augusti 2013 15:00

Hemma idag med en huvudvärk åt skogen. Batman höll bara på att dumma sig, så igår kväll var jag rätt trött på allting.

Har bara tagit det lugnt idag och surat. Om cirka en timme ska jag rida fast jag är sjuk, inte det smartaste kan man tycka, Men det är sista gången där. Ikväll kommer momma också (:

Men vi hörs

Av Maja Granath - 26 augusti 2013 12:37

Är hemma och sjuk idag. Så jag har inget att göra mer än att sitta i sängen och dricka massor av vatten. Skulle sätta mig vid datorn om jag orkat..

Men i eftermiddag så åker jag ut som Batman för han måste tas hand om. Rider runt åkrarna vääääldigt lätt bara, inget ansträngande.

Av Maja Granath - 25 augusti 2013 21:25

Nu kan jag dö lycklig, har sett hansam live. Maja och jag var typ dem enda fansen så hon röjde och vann en cd. Och jag köpte en tröja som är singnerad av Samuel och Hannes.

Tänkte skriva om en rätt så cool sak som hände på chili nu. Det finns något som heter chili grupper där och varje grupp har en ledare och min chili grupp fick ingen mindre än Hansam Hannes till ledare.

Men iallafall på spelningen idag så tror jag Hannes kände igen mig för han prata lite med Maja och mig och jag tog en ny bild med några av dem.

Iallafall jag mår jätte dåligt för tillfället, så om jag inte blir bättre får jag stanna hemma imorgon. Men vi hörs!

Ser ut som ett cp, men jag var så enormt glad.

Av Maja Granath - 24 augusti 2013 16:02

Ser på EM i hästhoppning nu, usch jag är förbannad och fick nervsammanbrott under Rolf Görans ritt. Uhhh, vi rev typ de sista hindret, och nu går sista ryttaren ut och om han misslyckas så får vi brons iallafall.

Sverige kom på fjärde plats.. :((( deppar ihop totalt nu. Frankrike vann.

Av Maja Granath - 23 augusti 2013 21:48

Ser på gossip girl för tillfället. Händer ingenting speciellt för tillfället med varken skolan eller stallet ".

Batman går som en klocka och imorgon ska jag till stallet och rida när ljuset går ner. Och Maja ska fota, innan det ska jag göra klart mina studier.

Ska fixa lite saker med bloggen under kvällen om jag orkar vi hörs!

Av Maja Granath - 20 augusti 2013 23:08

För det första tänker jag be om ursäkt för att gårdagensinlägg aldrig kom upp och dagens blir sent. Igår- första dagen i skolan om någon missade det. Var jätte besviken hela dagen tyvärr. Idag har jag haft hemstudier Och jag gjorde klart en uppgift med en kompis imorse. Hade utvecklingssamtal mitt på dagen kändes lite halvt sådär.

Runt fyra hade jag hopplektion med en övertaggad ponny, fy faen vad hon drog mot hindrena. Fick en bra känsla i sista serien innan vi skulle hoppa bana, så jag valde att inte hoppa något mer än bara serien en gång till. Nästa vecka rider jag min sista lektion där, känns väldigt sorgligt, men det är ändå dags för mig att satsa ensam om jag ska ta mig någonstans.

Men nu har jag världens goaste människa på iPhonen så vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards