Maja Granath *

Alla inlägg under maj 2013

Av Maja Granath - 29 maj 2013 22:31

-spenderar natten så här. Min fot gör ont, som ni kanske ser?-

Har varit otroligt upptagen idag tyvärr. Vaknade imorse och kunde inte stå på min fot så mamma ringde vårdcentralen och vi fick komma in. Läkaren la om ett hårt bandage runt foten för att stötta upp. Jag hade fått en svår stukning konstaterade han. Så jag får inte springa eller jogga på ett bra tag så fin kropp till sommaren är ju bara att glömma.

Iallafall efter det så åkte jag till skolan, hade SO redovisning med Amanda det gick helt okej faktiskt. Sen så gick vi på rast och typ efter det så satte vi oss och måla. Efter en stund var det dags för bg. Sen slutade vi. När jag skulle till bussen blev det lite kaos. Det är tyvärr inte upprätt ännu, hoppas de blir bättre imorgon. Vid halv sex åkte jag iväg på en sak, är otroligt nöjd, nu är det bara att vänta på att personens "mamma" ska ringa mig. Kommer bli bra om det blir som jag vill. Ska försöka sova nu.

Av Maja Granath - 28 maj 2013 22:25

Magen gör ont ännu en gång, och kampen för en nattssömn börjar snart känns de som. Iallafall så gick jag bara till 12:30 idag, sen drog jag på en sak och sen hem. Hämtade Linnea runt fyra och drog iväg på en teori lektion. Det var bara vi så det var otroligt kul. Funderar lite lätt på att starta KM med Chrisandra, men har inte bestämt mig än..

Min bebis blev bättre och slapp veterinären, men mamma säger att det inte var långt från en salt förgiftning. Så ännu en gång hade hon änglavakt. Tack! Det var jätte hemskt att se henne må så dåligt som hon gjorde i natt, magen var stor och ögonen alldeles blanka. Jag satt med henne i famnen ett bra tag, sen somnade hon i min famn.

Imorgon hoppas jag på en bra dag, eftersom först är det SO redovisning och sen en hemlig sak. Lala.. Är sjukt taggad iallafall. Vi hörs, god natt!

Av Maja Granath - 28 maj 2013 07:15

God morgon. Sovit gott? Det har inte jag, först snurra mitt huvud och sen blev Freja jätte sjuk, och hon mår bättre nu men inte helt bra. Så jag antar att vi åker till veterinären senare, om hon inte blir bättre fort nu. Jag har sovit runt 4 timmar varav 3 av dem bara ytlig sömn. Heja mej!

Men iallafall min mage är myyyyycket bättre, ska gå och väcka min stackare till mamma som också haft ont i natt. Ha en bra dag, vi hörs!

Av Maja Granath - 27 maj 2013 22:44

Heja Majas mage, den har hållet på att göra ont konstant i två dygn. Den gör bara mer och mer ont hela tiden. 1-0 till magen.

Men seriöst min kropp är inte speciellt rättvis just nu, min mage gör ont, näsan kliar, min fot gör ont, handen och handleden sticker, ja ni hör väl?

Imorgon ska jag iallafall till skolan tror jag, går bara till 12:30 typ för sen ska jag bort.uhmm efter skolan så är det ridlektion, eller ja vi har teori. Har ingen som helst aning om vad vi ska diskutera.. Men nu ska jag försöka värma magen lite så jag får någon sömn iallafall. God natt!

Av Maja Granath - 27 maj 2013 14:05

Fasiken vad långt det ska vara hem idag då.. Min mage skaver och det bränner innuti känns det som. Så jag åkte hem ca 1 timme innan vi slutar, för det går knappt att koncentrera sig, och då känns det som ingen idé att vara i skolan, bättre att försöka bli bra tills imorgon..

Tiden jag var där var jätte rolig faktiskt, jobbade jätte effektivt på förmiddagen. Men mår illa nu, så ska inte kolla ned i telefonen mer. Vi hörs!

Av Maja Granath - 26 maj 2013 21:43

Hade världens bästa dag med bästavän, iallfall jag har haft jätte roligt. Nu på kvällen när jag städade hos mitt marsvin hände något med min fot så jag har otroligt ont. Mamma gav mig en alvedon och jag somna. Vadå känslig?


Har precis vaknat igen men är ändå sjukt hängig. Ska fixa det sista och lägga om min fot med något, sen sova igen. Det är ju skola imorgon igen. Men ska komma igång med bra uppdatering snart igen. Men har en stor sak på G nu, ni får veta om det i framtiden.

 

Av Maja Granath - 26 maj 2013 01:40

Fett dålig uppdatering, jag vet. Men ah, tänker inte tråka ut er om min dag, så någonting. Iallafall så ska jag sova snart, för imorgon ska manda och jag vara med på min brors bowlingkalas. Men god natt.

Av Maja Granath - 25 maj 2013 00:05

KRAMP i magen, äckel mage. Vad nu då?

 


Usch,iallafall så har jag inte skrivit för jag har inte orkat ärligt talat, finns så mycket annat också. Skolan var riktigt seg, somvanligt. Nej men nu ska jga inte skriva om vad jag ha gjort för det orkar jag inte med nu. Kommer lite bilder, så taggar vi ny dag imorgon?


 

Kvällens

 

Mina Shorts är klara :D

 

Bestfriendooo


Ovido - Quiz & Flashcards