Maja Granath *

Alla inlägg under november 2013

<3

Av Maja Granath - 28 november 2013 23:37

Bloggen ligger nere på grund av lite anledningar. Men har dealar lite med människor och är igång snart igen. Puss.

http://www.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc

"I was praying that you and I could end this together"

Av Maja Granath - 19 november 2013 08:34

Vaknade 8 imorse -_- Sen typ 8.15 när jag var klar så sprack mina stackars byxor.

Idag har jag No och So dag, inte kul. Men sen kör pappa mig och Linnea till Östansjö där rider hon och jag ska försöka fota. Sen ska vi packa kakooooor :')
Sen ska jag ut till Batman och mocka och typ promemera och efter det ska jag köpa byxor. Full dag >. <

Börjar närma mig skolan säger vi, så ha en bra dag!

Av Maja Granath - 18 november 2013 22:07

Jag lovar, jag skrev ett inlägg på bussen imorse, men det försvann tydligen för det kom inte upp. Konstigt. Hade idrott och musik idag. Fick massa kommentarer om min röst idag och det är alltid kul. På idrotten tränade vi explosivitet och första gången gick det otroligt dåligt, sen andra sprinten fick jag en jätte bra start och löpningen var verkligen på topp. Så min tid förbättrades massor. Dock så skulle vi hoppa höjdhopp i mellan sprinterna och då sista hoppet fick jag till ett grymt avstamp men vänder mig typ i luften så jag slog benet i bommen och typ dog av smärta. Nej men det svullna upp och blev obehagligt.

Efter skolan såg jag på en serie sen skicka jag iväg några bilder. Men nu ska jag sova, har en tuff dag imorgon -_-

?

Av Maja Granath - 17 november 2013 21:35

Så trött. Ska sova strax och tagga ny vecka -_- imorgon har jag hela dagen med Amanda iallafall och det är riktigt skönt.

God natt

Av Maja Granath - 17 november 2013 19:43

Har varit vaken sen 6.30 imorse så om inlägget blir kaos så är det därför.

Har en jätte tjock underläpp, Batman knocka mig när han var knäpp igår, så det tog ut sig idag med ett stort sår och tjockis läpp.

Ja, ni ser skillnaden.

Satt i ett ridhus och frös halvt ihjäl i över 7 timmar idag, och fotade. Det var mitt äventyr haha, det blev halvt segt imellan åt men resultatet blev otroligt bra. Till vad jag ska använda bilderna får ni se så småningom.

Har världens ångest in för nästa vecka, det är jätte mycket som står på spel tyvärr.

Men nu ska jag lägga bort bloggen för nu, vi hörs!

~~

Av Maja Granath - 16 november 2013 23:32

Saken blev framflyttad en timme. Så runr 8 halv 8 måste jag vara där så därför säger jag godnatt! Har 4 alarm på hoppas jag kommer upp :3

-_-

Av Maja Granath - 16 november 2013 17:32

Åkte ut på äventyr imorse. Satt där i 4 timmar för att inse att jag tagit fel dag. Så imorgon ska jag tillbaka ännu tidigare, och göra det jag tänkte göra idag.

Batman förövrigt var dum i huvudet. Han stressa upp sig för ingenting. Så jag fick hoppa av och gå runt 3 km, med en stressad ponny = tjurig Maja

sitter iallafall på en parkering någonstans och väntar på mamma och hoppas på att hon köper med något till mig

Av Maja Granath - 16 november 2013 08:44

Gick upp för 40 minuter sen, har försökt får mig frukost men det funkar inte, usch får äta sen.
Måste springa och klä på mig nu skjutsen kommer om 15 min :)

Ovido - Quiz & Flashcards