Maja Granath *

Alla inlägg under april 2014

Av Maja Granath - 5 april 2014 23:15

Okej vet att jag inte skrivit på forever. Men min födelsedag var kaos. Hela veckan har varit sämst. Skulle kunna hänga ut varenda männsika här. Men lugn bara lugn, jag är bättre än så:) men här kommer en massa frågor för jag har absolut inget annat för mig.

 

Personligt:
-. Ditt namn? -  Maja
-. Korrekt ålder? -  15 år 
-. Längd? - 157,5 cm
-. Vikt? - Mer än dig.
-. Smeknamn? - Ingen aning.
-. Vart bor du? - Lite där jag känner för

-. Vad gör du på fritiden? - Fotograferar och rider typ-
-. Beskriv ditt utseende - Kort, Tjock, Konstigt hår ehm ja
-. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - FRAMFÖRALLT MIN MAGE

-.Vad är du mest nöjd med? - INGEN ANING :O

- Vad har du för uppfattning om dig själv? - Hur blyg som helst och irriterande tyvärr.

- Vad vill du jobba med som äldre? - Först ska jag bli jurist, sen advokat och så småningom så ska jag bli åklagare.

- Hårfärg? - Bror, ingen aning
- Ögonfärg? - Det skiftar.

- Någonting du vill berätta om dig själv , som ingen av vi vet? - Jag ska flyttaaaa :)
- Kan du själv säga att du ser bra ut? - På nätterna när man är själv.
- Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Inte alls mycket. Vem har rätten att dömma mig?
- Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Äh näe
- Någon vana? - Mångaaaaa, käkar alltid på vantar typ
- Lyckotal? - 13 friendo!

 

Vänner/folk: 
- Vad heter din bästavän? - Bra fråga, jag vettesjutton
- Hur många vänner har du? - jadu.
- Anser du dig själv vara känd i ditt område? - No jag är tjejen ingen känner typ :)
-. Vet många personer vem du är? - VAD VET JAG EGENTLIGEN?
-. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Möjligtsvis för någon har samma namn
-. När var du senast med någon kompis? -Idag.
-. Känner du dig tvingad att umgås med dina kompisar? - Nej.
-. Vem sov du senast hos utav dina kompisar? - Ingen aning.
-. Vem sov senast hos dig? - Kan det ha varit Maja?

 

Romantik: 
-. Vill du ha ett förhållande? - Skulle inte vara helt fel
-. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre än dig? - Spelar ingen roll.
-. Är du kär? - Lika kär som en död räka

-. Tycker någon om dig mer än som vän? - Jag vet inte vad alla tycker om mig ;)
-. Är du redo att satsa på ett förhållande? - Njae.
-. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Till jordens ände?
-. Tänker du mycket på utseende hos din kille/tjej? - ja. jag är människa precis som alla andra.
-. Vågar du säga ''jag älskar dig'' i verkligheten? - JA
-. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Om jag tyckte om någon
-. I din klass? - Nae, that moment.

 

Tankar & skit: 
-. Har du någon fobi? - JA MOT KOSSOR
-. Har du någon allergi? - yääää
-. Vad tänker du på innan du somnar? - Ingen aning, jag somnar bara.
-. Vad är det första du tänker på när du ser en person? - Är det en snygg kille så tänker jag "åååå kan jag få han i present?" nej men jagvetnte

Vad väljer du?
- Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? - Vilken fråga?
-. Vänskap eller förhållande? - Vänskap dafuq
-. Snyggaste kille/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? -  FINASTE PERSONLIGEHETEN
-. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - JA riktiga kläder är ju inte fel heller?
-. Hur gammal är du helst mellan 7-13? - 13:)

 

Skulle du..?
-. Kunna byta liv med någon? - JA

-. Isåfall med vem? - TYP AVICII
-. Vad skulle du göra om du fick byta liv med någon i det motsatta könet? - JAG SKULLE... INGEN ANING 
-. Kunna visa dig naken inför hela din klass om du fick 10.000 kr? - N O
-. Kunna ha sex med en pedofil för att låta en nära vän lev? -  N O
-. Kunna sova ute på vintern? - N O
-. Kunna flytta till ett annat land, isånnafall vilket? - JA, typ USA eller new hampton 
-. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NO

Klädstil:
- Anser du dig själv vara någon speciell stil? -Det skiftar hah
- Vad klär du dig i oftast? -Mina svarta jeans <3
- Tänker du alltid på vad du tar på dig? - NEJ vem orkar?
- Klär du dig dyrt? - Nej haha
- Vad kör du på? - Allt möjligt.



Ovido - Quiz & Flashcards