Maja Granath *

Alla inlägg under oktober 2013

Av Maja Granath - 19 oktober 2013 23:20

Satte upp nya mål eftersom ingen sa något, men dessa håller jag för mig själv.

Har haft sjukaste roligaste kvällen på länge. Var i Pålsboda i kyrkan där på ungdomskväll, med massa folk som jag inte känner. Vi har gjort allt från andakt till maffia. Haha. Var där mellan 18.30-22.40 Tiden flöööööög iväg verkligen. Åh skulle kunna skriva i flera år, men det räcker såhär. Ska tillbaka om två veckor om jag är pigg nog efter resan.

Nu ska jag skrämma livet ur mig själv genom att se min kompis favorit film. Vi hörs!

Av Maja Granath - 18 oktober 2013 22:27

Har suttit och typ gråtit till Pitch Perfect, varför vet jag inte haha. Den är ju inte ens sorglig.


Var ute och fotade förut, skulle visa er bilderna om det inte var så att jag redan flyttat dem till Ipaden. Sjukligt nöjd är jag verkligen.

 


MEN NU TILL DET VIKTIGA JAG HAR SKRIVIT 1000 INLÄGG SEN JAG BÖRJA HÄR NU. FORTSÄTTA ELLER SLUTA? Ni bestämmer.

 

1000 inlägg har varit ett mål sen jag började skriva här, och nu är det liksom nått. Ska jag lägga ner eller sätta upp nya mål. Vad tycker ni?

 

Miss this.

Av Maja Granath - 18 oktober 2013 20:14

Hade matte hela skolan idag, så sjukt kul! Det gick riktigt bra faktiskt. Skrev prov de 2 sista timmarna på eftermiddagen, var riktigt nöjd när jag var klar sen.


Idol började precis men jag är sur på det, så jag tänker inte se på det. Seriöst dem röstade ut George, världens bästa.  Så näe.


Tänkte visa min spellista.

Har seriöst största crushen på Avicii.

Av Maja Granath - 18 oktober 2013 07:17

Hansam skrev till mig nu på morgonen, ahhhhh!¡!¡ Kunde inte bli så mycket gladare men iallafall.

God morgon alla människor. Det är sjukt tidigt men jag kan inte sova. Min bror spelar musik på datorn och då har jag problem med sömnen. Kan sova till detmesta men musik big nono.

Iallafall personer runt Kumla har lagt upp bilder på snö, och jag orkar inte gå upp och kolla. Så vi säger att det äe snö här också. Ha en bra dag, själv taggar man sen buss >.<

Av Maja Granath - 17 oktober 2013 21:35

WHOLA gissa vem som är tillbaka.Inte Maja nejnej, Eller jo Maja är det. 


Har verkligen en toppendag, så sjukt lycklig. Har fått upp en lite halvdan kontakt med 3 personer. En person har jag tillochmed planer med på höstlovet.  Vem det är vet ingen mer än H*N och jag.


Imorgon har jag matteprov har seriöst sveriges största självfortroende inför det. Är faktiskt duktig på matte, tycker jag. Sen är det ju många som har andra åsikter om det.


Men jag MÅSTE hoppa in i duschen nu. Vi hörs (:  


Av Maja Granath - 7 oktober 2013 20:15

Just nu hänger bloggen lite på en tråd, vet inte vad jag ska göra. Den är så extremt ful och massa. Min tanke är om det verkligen att lägga ner mer tid här, eller ska man gå vidare?

 


Tillsvidare jag bestämt mig så kommer jag nog ligga lite lågt, har så otroligt mycket att göra i skolan nu, efter teckenspråket. Dock så går Batman som en pärla, fast jag har humörsvängnigar åt skogen, så det kan gå från lycklig till depprimerad på två sekunder. Vill inte att ni som faktiskt läser blir påverkade av det.


vi hörs alla där ute, ♥

 

Av Maja Granath - 3 oktober 2013 11:56

Klockan var halv 6 imorse och jag var vaken och pappa diskade, tror vi båda var dumma i huvudet.

Teckenspråket idag gick hur bra som helst och var jätte kul.

nu ska jag hem och göra något kul innan jag ska ut till stallet och rida för en ny tränare. Hur nervös som helst men tror hon är jätte bra.

Ingen katt än tyvärr :(

Av Maja Granath - 2 oktober 2013 20:51

1. Köp kattmat

2. Lägg ut mat på en tallrik

3. Vänta

Näst kommande steg fåe ni när katten är framme.. nästa gång

Ovido - Quiz & Flashcards