Maja Granath *

Alla inlägg under februari 2014

Av Maja Granath - 15 februari 2014 13:05

Åkte slalom igår kraschade första åket och sen vågade jag inte åka riktigt bra. Sen drog jag upp hit(krokom) och sov typ. Idag ska vi upp till stugan och jag ska vara där till tisdag. Men nu ger jag upp för jag har inget att skriva.

Av Maja Granath - 14 februari 2014 12:00





Dag 1 - Det här får mig att skratta
Dag 2 - Länder jag vill besöka
Dag 3 - En bild som är över ett år gammalt och en nytagen bild
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Ett test om mig

Dag 5- ett test om mig

 

1. Vad är ditt mellan-namn?

- Anna, Kristina

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? 

- Typ Ariana eller något så cool

3. Är du i ett förhållande nu? 

- Noooooo

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

-NOOOOOO

5. Vem var du tillsammans med sist? 

- Killen med gröna ögonen <3

6. Får man fråga varför det tog slut? 

- Vi tröttna på varandra och var osams typ hela tiden.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? 

- YEEEP 

8. Vem vet mest om dig?

- Typ MAJA

9. Vad gör du på fredagskvällar? 

- Stallet sen så sitter jag alltid vid datorn typ

10. Bästa filmen du någonsin har sett? 

-Pay it forward

 

 

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? 

-Oskuld :3

12. Har du någonsin varit full? 

- I`m a good girl

13. Har du testat droger? 

- I`m a good girl

14. Röker du?

- I`m a good girl

15. Snusar du? 

-For the last time, I´m a good girl

16. Saknar du någon just nu? 

-Näe eller jo, elle kanske

17. Hur mår du idag?

- Don´t knooow

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 

- 1 :3

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? 

- Jag låg på sjukhuset

20. Bästa minnet från sommaren?

- C H I L I

 

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? 

-  Tjeckien 

22. När var du där?

- Vecka 44 

23. Är du rasist? 

-NOOOOO

24. Har du helt svenskt ursprung? 

-NOOO

25. Om nej, vart kommer du ifrån? 

- Jag är född i sverige men har släkt i bland annat Finland och Norge

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? 

- Love is love, men jag föredrar nog svenska. Typ blåa ögon och blonda

27. Ser du fram emot någonting just nu?

-Nej inte direkt, eller jo Avicii

28. Sköter du skolan? 

-Helt okej, ja.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? 

- Inte tillräckligt bra

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A

 

31. Vilket ämne var det? 

- Religon, Matte hum tror jag fått något musik också.

32. Har du fått ig på ett prov?

-NONOOOO

33. Har du spelat/spelar du i ett band? 

- Inte seriöst

34. Anser du dig vara intelligent? 

- Beror på-

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 

- Sommaren 2012 :)

36. Vilken va den värsta tiden då?

- Från förra vintern till typ nu. Det är kind of hemskt.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? 

- Yep

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? 

- Don`t want to talk about it

39. Har du haft sömnproblem? 

- Yeees

40. Hur ofta gråter du? 

- Det går i perioder, ibland jätte ofta och ibland sällan

 

41. Vad gör du när du mår dåligt? 

- beror på varför jag mår dåligt för.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? 

- Pratar inte med någon så ofta längre. Men Maja

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? 

- Kanskeeeeeeee

44. Vilken klass går du i nu?

8.3

45. Vilken skola? 

- Kunskap

46. Har du varit otrogen någon gång? -

NOO

47. Har någon varit otrogen mot dig? 

- Kind of, eller ja eller kanske eller jagvetinte

48. Är du stolt över dig själv?

- N E J

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? 

- Att min humor är så dålig så det blir roligt

50. Vad får du ofta komplimanger för? 

- Många säger att jag är söt. Men dock så får jag också komplimanger över mina tankesätt

 

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ganska

52. Cider elller öl? 

- Bror inget!

53. Har du några talanger? 

- NÄE haha

54. Vet du om någon är kär i dig? 

- NONONOONONONONONONONONONONO eller jag vet ingen..

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? 

- NEJ!

56. Vad står det i ditt senaste sms? 

- Lägg in halm i boxen sen

57. Hur lång är du? 

- 157,5

58. Hur mycket väger du?

- Ingen aning

59. Vilken storlek har du på kläderna?

- Det som passar

60. Har du svarat ärligt? 

- yes


 

Av Maja Granath - 12 februari 2014 16:17

Är helt död. Huvudvärken går inte att förklara med ord. Sov otroligt dåligt inatt, hade någon slags panik jätte länge. Det var hemskt.

kom precis hem från skolan nu, och ska ut till batman. Han får vila idag eftersom jag inte är bra.

Av Maja Granath - 11 februari 2014 19:36

Har inte skrivit idag eftersom jag haft smockat. Först skolan och sen stallet. Någonstans på väg har jag blivit sjuk också. Har extremt halsont och är inte långt från feber tror jag.

så nu ligger jag i min säng och ska se dagens avsnitt av holby för att sen sova.

Av Maja Granath - 10 februari 2014 22:42

Okej det här med att lägga upp vecko scheman är inte min grej verkligen! För det ändras ändå alltid. Nu är det så att på fredag efter storstenshöjden drar jag till momma. Så jag missar mellokväll och erika träning, vilket suger.

men istället för att plugga på onsdag ska jag rida, inga planer om vad jag ska göra dock. Och imorgon kväll ska jag försöka mig på att träffa Maria, har inte sett henne på evigheter. Aja nu börjar huvudet bli allt för tungt, godnatt

> Detta hände precis, jag vill typ gråta. <

Av Maja Granath - 10 februari 2014 16:37

Drog igång min stackars gamla IPhone precis och insåg att jag hade bästa träningsapparna. Så dem tänker jag försöka använda varenda dag till konfan nu. Provade en precis och insåg att min kropp är hur svag som helst, så time to change that.

Av Maja Granath - 10 februari 2014 14:46

Måndag: Ledig, laga mina skor och eventuellt köpa kläderna till avicii konserten.
Tisdag: Skola, Batman- om ridhuset är ledigt ska jag jobba bommar så han får lyfta på fötterna.
Onsdag: Skola, antagligen plugg
Torsdag: Skola, Batman- kravlös uteritt.
Fredag: STORSTENSHÖJDEN och åka slalom.
Lördag: Träffa kompis, (mello kväll med mina girls?)
Söndag: Batman- Erika träning eller bara promenad.

Veckan är satt såhär och ingenting kan ändras, och så är det bara!

För er som undrar vad batman gör dagarna jag inte är där. Så vet vi lika mycket jag har ingen aning, förhoppningsvis så går han någon mer dag, är lite rädd för att han inte gör det. Men bara att hoppas

Av Maja Granath - 9 februari 2014 13:30

Somnade innan 10 igår och sov konstant till 10 imorse. Alltså 12 timmars sömn, vet inte när det hände sist.

Igår var en smockad dag var på en grej mellan 9-15,30 något som involverade ridhus. Usch den kylan. Vid 15.30 drog jag till stallet och red. Började med att försöka få honom avslappnad men han var på tårna ändå. Så jag tog in på en volt och gjorde ökningar i traven och dem sitter minst sagt. Sen raceade jag på i galoppen, lät honom spinga på samtidigt som jag stod i lätt sits. Det uppskattades för efter det var han hur fin som helst i traven. Kolla!

Idag har jag legat i sängen sedan jag vakna och har bara sett på en massa serier. Ska fortsätta nu.

Ovido - Quiz & Flashcards