Maja Granath *

Alla inlägg under mars 2014

Av Maja Granath - 29 mars 2014 23:56

Sista 4 minuterna som 14. Strax är det min 15års dag är så otroligt nervös. Har haft en toppen dag med vänner :3

Av Maja Granath - 28 mars 2014 23:17

Var tillbaka nere på botten i skolan idag. Orkade verkligen ingenting. Var hemma en dryg timme innan vi åkte och gjorde tacos i kyrkan. Där var vi till halv 9. Sen drog maja och jag en YOLO och drog ut till hennes stall och red. Snackade en hel massa och red. Kom hem precis och är död. Har smockat schema imorgon med mina tjejor. Så godnatt

Av Maja Granath - 27 mars 2014 20:46

Rubriken gör ingen som helst mening eller har en gnutta vett isig. Igår vsr jaf ledig men hann inte göra så mycket ändå då jag sov till halv 11 och hade hund och stall och Konfa. Allt gick bra men det var segt

Imorse drog mamma upp mig runt 8 och då åkte vi till hennes kontor och leta efter chefen som var upptagen. Sen åkte vi till ikea och käka frukost. Finns inget bättre än det verklifen, runt 12 var vi hemma igen och baka morotskakor. Runt 5 drog jaf till stallet och red ett dressyr pass med divetse LA saker och han bara dansade fram. Min snutte?

Nu ska jag hoppa in i duschen göra några morötter och sova.

Av Maja Granath - 26 mars 2014 22:46

Ser på rackartygarna och ska snart sova. Så vi hörs mer imorgon!

Av Maja Granath - 25 mars 2014 16:45

Har avklarat en heldag i skolan med ett prov direkt på morgonen. Okej klarade gjorde jag inte då direkt. Skrev 1.5tim Sen är resten historia.

Kom hem runt 3 och sov en stund och är precis lika trött nu, som innan. Ska käka och åka till stallet nu:)

Av Maja Granath - 24 mars 2014 21:28

Första och värsta skoldagen är idag avklarad! Hade idrott och fick en stenhård boll i ansiktet och resten av dagen är nu historia. När jag kom hem läste jag på om ww1 och ww2. Så sjukt segt. Åkte till sköllersta och tog ett vara på elljusspåret, det är cirka 2.5 km och jag var livrädd så jag gick hur fort som helst så jag kom runt på drygt 30 min.

Sitter nu och ska plugga inför morgondagens historia prov -_- det är yper svårt menmen.

Av Maja Granath - 23 mars 2014 21:57

Okej imorgon går jag in i min absoluta favorit vecka. Jag fyller ååååår. Visserligen i slutet av veckan men det behöver vi inte nämna. Dagen idag har spenderats i stallet, i min säng och i bilen. Så alltså jag har inte gjort något vettigt.

För er vetskap så har jag suttit i en soffa i 20minuter nu och har sagt att jag ska gå och lägga mig. Jag är för lat helt enkelt. Insåg nu att hag måste leta efter Ipad laddaren, godnatt

Av Maja Granath - 23 mars 2014 02:07

Vilken grym dag jag haft! Drog iväg med en kompis och hans tjej en stund och jag sysslade lite med min kamera. Sen gick jag dryga 5-6 km för att missa min buss för att sen sitta i en håla drygt 2 timmar för att åka hem sen. Vsr hemma runt halv 7 och då tog jag en tupplur sen såååå kom maja och har hängy här i dryga 6 timmar.

Alltså vi har snackat massor och käkat och planerat. Det känns så skönt med maja verkligen! Hon är där när man minst anar det och när man verkligen behöver någon.

Nu ska jag sova strax för att om några timmar kanske dra till maja och hjälpa henne i stallet. Sen har jag Batman vet inte riktigt vad jag ska göra där.. sen så står pluggning på schemat :3

Ovido - Quiz & Flashcards