Maja Granath *

Alla inlägg under september 2013

Av Maja Granath - 29 september 2013 10:59

förra i, nlägget? Glöm drt hade humörsvrida gar åt skogen blä. Ska ta bort det så fort jag hittar en dator.

tyvärr så har jag haft extrema humörsväningar hela veckan typ. Stackars människor som behövt leva med mig.

Dock känner jag mig en aning stabilare.

Men idag då, så ska jag åka till batman och rida träning. Batmans ägare och jag ska åka till hööks. Ska nog köpa ridstrumpor.

Iallafall nästa vecka går jag i skolan mellan typ 8.30 - 11.40 något. Så då kommer jag ha mer tid för bloggen.

Av Maja Granath - 26 september 2013 22:49

ångesten växer för varje minut som går tårar rinner, och jag har blöta kinder. - vanlig tonårskväll /k]

Gah är så sjukt förbannad på skolan, vill inte gå i skolan längre. A hit och A dit, det gick så himla bra på provet, blir så sjukt knäpp på det.
När ska jag få ett välförtjänt A och när ska jag ha en bra känsla på provet? Ja, jag är svartsjuk på alla som lyckas.

Det är inte det att jag inte försöker, utan det gör jag verkligen. Jag satsar och anstränger mig, men snubblar ändå på mållinjen. Har aldrig i hela mitt liv blivit underkänd, men nu har jag antagligen det. den känslan

Allt går bara ner nu, jag är så sjukt rädd att livet ska ramla isär igen, för den här gången kanske jag inte är stark nog för att bygga upp det igen.

Måste bara få detta ur mig, vill inte ha större ångest.

Av Maja Granath - 24 september 2013 20:49

Är trött, har ont i de flesta kroppsdelarna. Jag är död typ.

Satt och skrev det muntliga i 42 minuter, sen gav jag upp. Famlade totalt, direkt efter hade jag muntliga och jag pratade på väääääldigt bra. Så ett F får jag nog inte iallafall.

Efter skolan hängde jag med manda upp på stan och kolla på hennes flöjt, fick sjukt ont i huvudet så jag valde att åka hem och sova, tråkigt. Somna runt 5 och gick upp igen runt 7, men är inte ett dugg piggare för det.

Nu ska jag ta något att käka och sen se på svenska Hollywood fruar, gaaaah blir typ knäpp på Gunilla. Men god natt alla om jag inte hoppar in en gång till ikväll.

Av Maja Granath - 24 september 2013 08:32

Så sjukt trött. Valmadr 8.14 bussen går 8.21 Så jag stressade så inni bomben och hann med. Dock ser jag lite ut som ett spöke. Har huvudvärk åt skogen plus yrsel så vi får se lite hur provet går idag. Hoppas på det bästa iallfall hsr koll på en del saker för C.

Nä nu ska jag läsa igenom mina anteckningar ännu en gång.vi hörs.

Av Maja Granath - 23 september 2013 23:08

Har bara gjort bra grejer ikväll som att sova och plugga. Har pluggat 3 timmae sträck nu och det funkar nästan. Får läsa på det sista innan provet.

men ska sussa nu. God natt.

Av Maja Granath - 22 september 2013 22:29

Har världens värme källa bredvid mig, nämligen Freja. Gah hon är så sjukt varm och sur så man kan inte flytta på henne.

Imorgon ska jag till skolan, och sen ska jag antagligen plugga eftersom jag har ett ganska stort no prov på tisdag, eller ja rättare sagt två. En muntlig del och en skriftlig, kommer få lägre på muntliga så då är det sjukt viktigt att jag presterar bra på det skriftliga. Är inte alls taggad på att få ett F till efter i onsdags.

Men om åtta timmar ska jag upp så ska sova nu, god natt <3

Av Maja Granath - 22 september 2013 19:11

Gah alltså idag. Kaos. Ridningen gick åt skogen, jag red som en kratta och allt möjligt. Nej inte populärt på någor sätt.

igår så var det sjukt kul. Gick från att sitta och spela gitarr ocg sjunga ute till att käka sushi vid vattnet och prata ut. Asså sjukt bra dag.

Just nu bakar jag tårta. Har tjatat om en i över 1 vecka, aå nu bakar jag en :$ lägger in bilder sen.

Av Maja Granath - 20 september 2013 23:44

Ligger efter as mycket med bloggen, men jag har inte orkat skriva. I onsdags var jag vilse i skogen ett antal timmar. usch gjorde mitt första F där tror jag. Hur depprimerat som helst. I går hade jag stallet det rullade på som vanligt, samma sak med skolan.


Idag har många saker spårat totalt. NI skulle bara veta, har garvat halsen av mig ett antal gånger och massa typ gråtit massa haha, Kaos.

 

Kommande helg då,

 

Imorgon ska jag fota Maja först, och sen ska jag till Örebro och träffa en vän :p

 

bebis ♥

Ovido - Quiz & Flashcards