Maja Granath *

Alla inlägg under november 2012

Av Maja Granath - 30 november 2012 21:02

- FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN
ÄR DU SINGEL? –  NEJ 
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? – AH TROR DE
HUR MÅNGA HAR DU VARIT KÄR I? – FÖR MÅNGA
ÄR DU KÄR JUST NU? – JAHA DU LÄTT

- TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV
NAMN? – MAJA ANNA KRISTINA GRANATH
NÄR FYLLER DU ÅR? – 30 MARS
HUR MÅNGA PIERCINGAR? - HAHA NEJ
VART? – ...
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU? – CHEAP MONDAY JEANS, NÅGON STOR TRÖJA OCH VITA STRUMPOR 
VILKEN ÅRSTID ÄR BÄST? – V Å R 
HUR SER DEN PERFEKTA MORGONEN UT FÖR DIG? – VAKNA UPP SJÄLV, SEN DRA TILL BÄSTIS ELLER ♥ 
VAD TYCKER DU MEST OM MED DIG SJÄLV? – JAG KAN VARA SMART IBLAND, ANNARS INGET!

- 10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
VEM VET ALLT OM DIG? – OLIVIA, MAJA, LOLLO, MANDA
VEM ÄR DEN ROLIGASTE AV DINA VÄNNER? – MANDA, NÄR HON ÄR OOOONNNDD  
VEM ÄR MEST PARTYPRISSE? – INGEN, ELLER JO KANSKE LOLLO
VEM ÄR DEN DU HELST HAR FILMKVÄLL MED? – HATAR ATT SE PÅ FILM, SÅ INGEN
VEM AV DINA VÄNNER ÄR MEST ”EVIL”? – M A N D A

- 10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
VEM STÅR DIG NÄRMAST? – INGEN
HAR DU BRA KONTAKT MED BÅDA DINA FÖRÄLDRAR? – NEEEJ
VEM ÄR FARLIGAST I DIN FAMILJ? – MINA BRÖDER
VEM SER ROLIGAST UT I DIN FAMILJ? – INTE VET JAG
VEM ÄR COOLAST? – INGEN, VÄRSTA TÖNT FAMILJEN, MEN NÄÄ. JAG VET INTE
HAR NI NÅGOT HUSDJUR? – JA FREJSSON
VEM HAR DU MEST GEMENSAMT MED? – HAHA INGEN ÄR ALOOOONE
 VEM STÅR FÖR UNDERHÅLLNINGEN? – FREJSSON
VEM SOVER DU OFTAST MED? – ENSAM

- 10 FRÅGOR OM IDAG
VAD HAR DU GJORT? – AKUOPUNKTUR, SKOLAN, HANDLAT, TJURAT, ÅKT BUSS 
HAR DU VARIT GLAD IDAG? – JAADUUU
HAR DU VARIT LEDSEN IDAG? – AHADU
HAR DU GJORT NÅGOT BRA IDAG? – HAHA SÄGER SÅ
VAD SKA DU GÖRA NU? – SKA SVARA PÅ DESSA FRÅGOR SEN SKA JAG VARA SOCIAL MED EMILIA, OCH SEN KOLLA MIN TELEFON
HAR DU GJORT NÅGOT DÅLIGT IDAG? - MER ÄN DU KAN RÄKNA
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? – PASTA, SEM TYP POMMES 
HAR DU DUSCHAT IDAG? – INTE ÄN, SKA SEN
ÄR DU TRÖTT NU? – NEEEJ !
VAD HÄNDER IMON? – MANDA KOMMER, OCH VI SKA PYSSLA
GÅR DU I SKOLAN? – AHADU
HAR DU VARIT I SKOLAN IDAG? – AHA

- ANNAT
HUR MÅR DU JUST NU? – MAGEN GÖR ONT, HUVUDET ÄR SÅDÄR, PSYKISKT SKA VI INTE PRATA OM 
HAR DU PIERCAT DIG?  - NEJ
ÄR DU HUNGRIG NU? – NEJ
VAD ÄR KLOCKAN NU JUST NU? – 21.12
VILKA SIDOR PÅ INTERNET ÄR DU INNE PÅ JUST NU? – FB, BLOGGEN, NRJ

- TELEFON/MOBIL
VEM RINGDE DIG SENAST? – MANDA
VEM RINGDE DU SENAST? – MANDA
VEM SMS:A TILL DIG SENAST? – PARLING
VEM SMS:A DU TILL SENAST? – PARLING TYP..

- ÖVRIGT
GILLAR DU PUNK? – NEHE
HAR DU SMINKAT DIG IDAG? – JAA, MEN JAG TROR DE MESTA ÄR BORTA

- MUSIK
LYSSNAR DU PÅ MUSIK JUST NU? – AHA
OM DU LYSSNAR, VAD LYSSNAR DU PÅ? - SOMBODY THAT I USED TO KNOW
VILKET ÄR DITT FAVORITBAND? - I N G E T 
VAD GILLAR DU FÖR MUSIK? – VET INTE RIKTIGT, OLIKA FRÅN DAG TILL DAG

- KLÄDER
HAR DU FLER ÄN 4 LINNEN? – HAHA NÄÄ
HAR DU FLER ÄN 3 JEANS? – HAHA NÄÄ
HAR DU FLER ÄN 5 TRÖJOR? – TROR INTE DE

-KÄRLEK
HAR DU ETT FÖRHÅLLANDE? – AHA
ÄR DU ROMANTISK? – TROR INTE DET 
HAR DU GRÅTIT FRAMFÖR NÅGON DU TYCKT OM NÅGON GÅNG? – JAG TROR INTE DET
VILL DU VARA SINGEL ELLER HA ETT FÖRHÅLLANDE? – NEJ, VÄSTA SOM FINNS
VEM SOV DU SENAST BREDVID? – FREJSSON
HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED NÅGON SOM DU SEN HADE ETT KK MED? – VILKEN FRÅGA ?! NEEEJ 
NÄR FICK DU DIN FÖRSTA KYSS? – I SOMMRAS
HUR GAMLA VAR DINA FÖRÄLDRAR NÄR DE BLEV TILLSAMMANS? –  TYP 17
HAR DU NÅGON GÅNG VELAT HA DITT SYSKONS POJKVÄN/FLICKVÄN? – HAHA NEJ MINA BRÖDER ÄR LITE FÖR SMÅK
SKULLE DU KUNNA TATUERA IN DIN KÄRLEKS NAMN PÅ ARMEN? – NEJ, DEN MÅ BETYDA ALLT NU MEN INTE FÖRALLTID
HAR DU MEST BLIVIT DUMPAD ELLER DUMPAT? – IT`S 50/50

 

 

Av Maja Granath - 30 november 2012 20:19

Idag... Jadu, en blandad dag med massa känslor. Först akupunktur på morgonen, sen skolan, och nu på kvällen är allt kaos..

Skolan var sjuuuuukt kul typ, eller ah.. Förmiddagen var jättekul typ, sen hade alla andra tema och då var jag typ Forever alone, eller nääee, men efter skolan så åkte jag upp på stan med manda och handlade ett par grejer, och så skulle jag åka hem och då bröt helvetet ut. Men ah det ska jag inte skriva om ..

Vi hörs ;)

Av Maja Granath - 28 november 2012 20:17

Skolan är sjukt seg, snön faller, huvudet är värre, blåsor i munnen.. Det känns extremt illa nu!

Sitter i soffan och ser på tv och har allmänt tråkigt, ska dra mig till sängen om kanske en timme och Tagga för morgondagen, men sjukhus besök.

Asså förlåt för min uppdatering men just nu orkar jag typ ingenting längre.

Förlåt för ur tråkigt inlägg, men ah vi hörs.

C,ya'

Av Maja Granath - 25 november 2012 01:44

Asså, ursäkta för min uppdatering men jag har sjukt mycket i livet just nu, och det är knappt så jag orkar gå upp varenda morgon. Då kanske ni förstår?


ska strax gå in på rummet och sova ett par timmar innan jag ska upp till imorgon. Imorgon runt 1 åker jag till min kära vän Olivius, och vi ska och kolla på min besties match i stora idrottshallen. Sen efter matchen skulle jag antagligen träffa henne en stund, och sen blir det hem och tagga ny skolvecka, men massa behandlingar och så.


C,ya* 

 

 

Av Maja Granath - 19 november 2012 18:39

VAD HETER DU?
Maja Anna Christina Granath

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT: 

Pollen..


BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV: 
 asså...njaee
 

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
IPHONE, ♥, Amanda, Olivia och massa mer

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS: 
Är på väg nu ♥♥

VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
Fabian !

BRUKAR DU GOOGLA? 
Google is my bestfriend

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
Jaaa, är det nu..


HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Neej..

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN? 

3 st

HUR SVARAR DU I MOBILEN: 
Men tja

VEM RINGDE DIG SENAST?
Linnea

BRUKAR DU KOMMA I TID: 
Ja.

NÄR MÅR DU BRA:
När jag är med mina bästavänner och sånnt.
 
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vettesjutton ?!

HUR KÄNNER DU DIG NU: 
Typ glad, trött, lite halv stressad

ÄR DU SMART:
Vi säger så..

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Sjuuuukt ^^

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Äter inte frukost.

ÄR DU BLYG? 

Beror på med vem..

HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
Nej..

VAD GÖR DU IMORGON?
Skolan, sen typ hem och plugga..

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
2 tjejer i skolan, vissa i släkten.. Och massa mer

VAD LÄNGTAR DU TILL? 
Imorgon ♥

VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?

Det bästa såklart ^^

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?: 
Nejj.


HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
Jaaa..?

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:

Typ i fredags.. För att det var kaos.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Varför skulle det vara det ?

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Glasögon

HAR DU NÅGON PIRCING: 
Neeejje

VILL DU GIFTA DIG: 
Neej, eller jo... Beror på med vem..


GILLAR DU ATT DANSA: 
Haha, nej..


TYCKER DU OM SUSHI: 


Självklart..

 
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: 
Jaaaa..


KNÄCKER DU DINA FINGRAR? 
Nej, inte´efter jag bröt mitt finger.


SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Oh Boy- Miss Li

KAN DU LAGA MAT:
Pannkakor typ..

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Beror på..

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ringer inte, jag smsar.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett sms typ..

HAR DU SNYGGA SKOR:
HAha nej..


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"meh vännen krya på dig"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja, vart annars?

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nej..

TRE FAVORIT FÄRGER:

Grönt, Orange, och sen typ.. jag vet inte..

VAD ÄR KLOCKAN NU:
18.49
 
Av Maja Granath - 17 november 2012 09:27

Fick något panikryck imorse, vi 08:08 jag trodde det var skola så jag gick och klädde på mig och sen när jag skulle sminka mig så kolla jag på mobilen och då stod det "lördag". Gick och la mig igen, men god morgon :)

Av Maja Granath - 16 november 2012 22:06

x-factor om ca 10 minuter igen. Kvällen har tillbringats på Flygeln med mina 2 big siz. Hade grymt kul, med er. Men såklart när jag ska över ett staket så fastnar jag och spräcker byxorna, men skitsamma. Du är ändå  bara ung en gång.

 

Jag vet helt sjuk inte vad jag ska skriva, längre... allt blir bara ,så tråkitg. MEn jag kan med glädje meddelada att jag klarade spanska till viss det idag.. tog 20 minuter att skriva det här.. SJUKT :O

 

 

 


Av Maja Granath - 16 november 2012 18:12

Mina dagar är sjukt upp och ner.. Vet inte om jag orkar blogga under den här tiden.

Men vi hörs när jag är bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards