Maja Granath *

Alla inlägg under mars 2013

Av Maja Granath - 4 mars 2013 22:17

Ligger hemma i sängen, mår inget vidare, skolan stressar mig till vansinne ärligt talat. Jag orkar inte, men nä nu ska vi inte vara sånna och klaga. Men jag tänker lägga bloggen på hyllan ett tag så vi hörs när vi hörs !

Av Maja Granath - 2 mars 2013 19:51












Blev ju fotad av Maja idag, och detta är inte alla bilder, fler kommer upp i andra inlägg. Men hoppas ni gillar dem !                                         


Av Maja Granath - 2 mars 2013 09:55

Mamma sitter och lägger i mer färg i min dip dye just nu, den andra färgen rann liksom ur och den blev tråkig, idag har Maja och jag sen så kallad fotodag. Jag och wildur ska till henne och hästarna först, sen ska jag fotas, får se hur det går, har inte blivit fotad på rätt länge..

Gårdagen då.. Skolan var gryyyyym, mina mål blev alla klara och jag skrev till några fler. För er som inte fattar vad jag babblar om så kan jag berätta att på min skola så jobbar vi efter mål och vi sätter upp mål i varje ämne varenda vecka och kollar därifrån hur man ligger till. Och jag blev klar mer alla mina.

Efter skolan åkte jag upp på stan och köpte hårfärg, sen åkte jag och Olivia på zumba, fy vad kul det var, ska nog börja gå på dem träningarna 2 gånger i veckan eftersom det är grym träning också.

Efter Zumban hade jag massvis med energi så jag sprang runt lite hemma, sen dog jag typ av trötthet vid 22.00 därav mitt inlägg. Men vi hörs.

Av Maja Granath - 1 mars 2013 22:49

Ligger halvdöd i sängen nu, orkar verkligen inte skriva något mycket. Så vi hörs imorgon för nu ska jag sova.

Ovido - Quiz & Flashcards